Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.
Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny....
Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.
Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.
Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.
Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.
Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.
Vlop. Rewolucyjna platforma social media.
Vlop! Już tu jest! I używasz go codziennie! Tysiące powiadomień i lajków, wciągające wideo i angażujące treści, które nie pozwalają ci odłożyć telefonu… Znasz to, prawda?
branding
|
key visual
Vlop!, czyli „nowa rewolucyjna aplikacja i platforma społecznościowa”, o której mowa w reklamie, nie istnieje. Ale prawdziwe VLOP-y istnieją od lat i korzystasz z nich codziennie. To skrót od Very Large Online Platforms, największych platform, takich jak Facebook, YouTube, Instagram, Twitter (X) czy TikTok.
Tę reklamę wymyśliła fundacja Panoptykon, by przyciągnąć twoją uwagę. Wydaje się przerysowana, ale w rzeczywistości tylko uwypukla istniejące już mechanizmy działania prawdziwych VLOP-ów. Pokazują, że źródłem tych problemów jest model biznesowy takich aplikacji jak Facebook czy TikTok oraz ich algorytmy, które mają za zadanie jak najdłużej utrzymywać uwagę użytkowniczek i użytkowników.
Naszym celem było stworzenie fikcyjnej identyfikacji wizualnej dla aplikacji Vlop!, która w oczach jej potencjalnych użytkowników wzbudzi zaufanie i zachęci ich do natychmiastowego pobrania. Wizerunek Vlop! jednocześnie stał się centralnym elementem całej kampanii.
Klient
Fundacja Panoptykon
Strategia / koncept kreatywny:
Grupa Nowy®Ład
Motion graphics i montaż:
Krzysztof Pacholski
Nadzór produkcyjny:
Dominik Radecki
Wideo i montaż:
Przemek Grabicki
Wideo:
Kacper Karaśkiewicz
Zdjęcia:
Dominik Czerny
Ciężarówka:
Led Truck Media