Vlop. Rewolucyjna platforma social media. 


Vlop! Już tu jest! I używasz go codziennie! Tysiące powiadomień i lajków, wciągające wideo i angażujące treści, które nie pozwalają ci odłożyć telefonu… Znasz to, prawda? 


key visual 

| 

branding 

 


Media o kampanii



Nowa rewolucyjna aplikacja i platforma społecznościowa

Vlop!, czyli „nowa rewolucyjna aplikacja i platforma społecznościowa”, o której mowa w reklamie, nie istnieje. Ale prawdziwe VLOP-y istnieją od lat i korzystasz z nich codziennie. To skrót od Very Large Online Platforms, największych platform, takich jak Facebook, YouTube, Instagram, Twitter (X) czy TikTok.


Fundacja Panoptykon

Tę reklamę wymyśliła fundacja Panoptykon, by przyciągnąć twoją uwagę. Wydaje się przerysowana, ale w rzeczywistości tylko uwypukla istniejące już mechanizmy działania prawdziwych VLOP-ów. Pokazują, że źródłem tych problemów jest model biznesowy takich aplikacji jak Facebook czy TikTok oraz ich algorytmy, które mają za zadanie jak najdłużej utrzymywać uwagę użytkowniczek i użytkowników.


Identyfikacja wizualna

Naszym celem było stworzenie fikcyjnej identyfikacji wizualnej dla aplikacji Vlop!, która w oczach jej potencjalnych użytkowników wzbudzi zaufanie i zachęci ich do natychmiastowego pobrania. Wizerunek Vlop! jednocześnie stał się centralnym elementem całej kampanii.


Klient

Fundacja Panoptykon


Strategia / koncept kreatywny:

Grupa Nowy®Ład


Motion graphics i montaż:

Krzysztof Pacholski


Nadzór produkcyjny:

Dominik Radecki


Wideo i montaż:

Przemek Grabicki


Wideo:

Kacper Karaśkiewicz


Zdjęcia:

Dominik Czerny


Ciężarówka:

Led Truck Media