Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.
Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny....
Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.
Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.
Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.
Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.
Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.
Rekrutacja – Uniwersytet Jagielloński
Projekt strony internetowej będącej częścią kampanii rekrutacyjnej Instytutu Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego.
ui
Wyzwanie
Wyzwaniem projektowym było stworzenie strony dedykowanej dla Generacji Z, która ceni sobie indywidualność i odrzuca utarte schematy.
Rozwiązanie
Kampania skierowana jest przede wszystkim do pokolenia Z. Projektując stronę i jej mechanikę chcieliśmy, aby całe doświadczenie użytkownika było bardzo indywidualne. Użytkownicy zostawiają na stronie swój własny, niepowtarzalny ślad, tworząc wzory za pomocą pędzla przyczepionego do myszki. Metaforyczne geny psychologii opisane na stronie przedstawiliśmy m.in, jako figury geometryczne przypominające minerały, które powstają w wyniku określonego procesu - w naszym przypadku edukacji.
Development
8080.studio