Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.

Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Do you have a vision that will change everything? Tell us about it!

What can we do for you?

Your budget

Describe your project and how we can help you

Miro Pastry Shop 


Modern and beautiful patisserie fantasies in Warsaw's Praga district. 


branding 

 


About project

Challenge


Creating a place that will attract the attention of young and modern customers looking for elegant confectionery, but also older ones hoping for classics at their best.

Solution


A place full of contrasts, like Warsaw in the 1930s. Modern and beautiful confectionery fantasies and next to that, the sentimental smell of the past. We want to show you the fruits of the labour of three generations of artisan confectioners, for whom honesty and good taste are the best recipe.


Sweet wishes!

How do you create a neighbourly atmosphere in a newly opened place? We came up with a slogan that the local community could use to wish each other a good day every day: Sweet wishes!


Strategy

Gaba Kunert